ehsanahmadian

این وبلاگ برای گزارش کار درس تکنولوژی های ارتباطی ساخته شده است.

ehsanahmadian

این وبلاگ برای گزارش کار درس تکنولوژی های ارتباطی ساخته شده است.

معرفی vero

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ق.ظ

Vero، شبکه‌ی اجتماعی جدیدی است که می‌خواهد تجربه‌ی متفاوتی از دنیای مجازی شبکه‌های اجتماعی را به کاربران ارائه دهد.

در دنیای امروزی، بخش بزرگی از فعالیت‌های مجازی ما به شبکه‌های اجتماعی مربوط می‌شود. امکانات نو و جذاب این شبکه‌ها، باعث شده تا در سال‌های اخیر، تمایل کاربران به استفاده از آن‌ها بیشتر شود.

امروزه فیس‌بوک به‌عنوان پرکاربرترین شبکه‌ی‌ اجتماعی در صدر ایستاده است؛ اما یکی از اپلیکیشن‌هایی که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، توانست خیل عظیمی از افراد را به جامعه‌ی کاربری خود اضافه کند، بی‌شک اینستاگرام است. این شبکه‌ی اجتماعی عکس‌محور، شیوه‌ی جدیدی را برای به‌اشتراک‌گذاری محتوا پیش گرفت؛ همین امر باعث شد تا مؤفقیت این اپلیکیشن جهانی شود و اکنون به بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر سرویس‌دهی کند.

با این حال، در روزهای اخیر نامِ شبکه‌ی اجتماعی جدیدی مطرح شده است که گویا، قصدی جدی برای بقا در این حوزه و رقابت با بزرگان دارد. شبکه‌ی اجتماعی Vero، اپلیکیشن جدیدی است که محتوای مشابهِ اینستاگرام را به کاربران ارائه می‌کند؛ منتها با سبک‌ و سیاقی جدید.

سازندگان Vero با شناخت نقاط ضعف و قوتِ اینستاگرام، سعی کرده‌اند اپلیکیشنی را توسعه‌ دهند که به‌گفته‌ی سازندگانِ آن، تجربه‌ای حقیقی از تعاملات اجتماعی را به کاربران ارا‌ئه می‌کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۵
احسان احمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی