ehsanahmadian

این وبلاگ برای گزارش کار درس تکنولوژی های ارتباطی ساخته شده است.

ehsanahmadian

این وبلاگ برای گزارش کار درس تکنولوژی های ارتباطی ساخته شده است.

اولین جلسه درس تکنولوژی‌های ارتباطی با حضور دانشجویان و استاد دهکردی با نیم ساعت تاخیر روز دوشنبه25 / 9 / 1395 تشکیل شد.

دکتر دهکردی در ابتدا روش کار در کلاس و و ارائه نمره پایانی را ارائه کردند. دکتر دهکردی گفت: همه دانشجویان کلاس تکنولوژی های ارتباطی باید برای تولید محتوای نوشتاری یک وبلاگ ایجاد کند و هر هفته گزارش کلاس را در وبلاگ خود یادداشت کند.

دکتر دهکردی در ادامه بیان کرد: علاوه بر ایجاد وبلاگ، دانشجویان باید در لینکدین، توئیتر، اسکایپ، فیدریدر و تلگرام یک حساب کاربری ایجاد کنند و کار با این شبکه‌های اجتماعی را بیاموزند. دانشجویان برای تولید محتوای صوتی باید گروه‌هایی را تشکیل بدهند و سپس یک پادکست تهیه کنند.

در کلاس تکنولوژی های ارتباطی به کاربرد @ و at اشاره شد. @ در توئیتر و تلگرام در مواقع پیدا کردن آدرس و آیدی به کار می‌رود. مهم ترین کاربرد @ در تلگرام و توئیتر شرکت در بحث‌ها است. استاد دهکردی از ویژگی‌های اسکایپ‌ها هم صحبت کردند. مهم‌ترین ویژگی اسکایچپ این است که کیفیت را با سرعت اینترنت تطبیق می‌دهد.

در ادامه دکتر دهکردی به اهمیت  یادگیری الفبای مورس اشاره کردند و گفتند: الفبای مورس در مواقع بسیاری کاربرد دارند مثل مواقعی که احتیاج به کمک داشته باشید.  از الفبای مورس معمولا از دو صدا استفاده نمی‌شود. بلکه از یک صدا با شدت و ضعف استفاده خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
احسان احمدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی